Even in het Heitelân - Reisverslag uit IJlst, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu Even in het Heitelân - Reisverslag uit IJlst, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Even in het Heitelân

Blijf op de hoogte en volg Esther

29 Oktober 2012 | Nederland, IJlst

Heui!!

Even een kattebelletje. (of is het kattenbelletje??? who knows!!!)

Alweer een maand voorbij sinds m'n allerlaatste werkdag bij Ernst & Young en sinds ik Glasgow achter me gelaten heb, en nu nog 2 weken voor ik vertrek naar Costa Rica.

Ticket geboekt, paspoort vernieuwd, prikken gehaald. Nu nog even snel cursus spaans op de PC aan het volgen....Quiero comer algo ahora por que tengo muy hambre...

In Costa Rica weet ik ondertussen waar ik woon (tijdens de opleiding ;) en waar ik de school kan vinden (die is letterlijk tegenover het huis dat ik deel met 2 andere studenten). Ik heb een kleine week van te voren om even te acclimatiseren.
Moet nog even een hotelletje boeken voor de eerste nacht (ik land pas 's avonds in San Jose) en de bus naar Samara voor die volgende dag regelen.
Maar dus nog even lekker bij heit en mem relaxen, lekker eten, lezen, slapen en oja; beetje in beweging blijven met hardrennen.

Wachten is irritant trouwens.
Bring it on!!

Saludos!

  • 29 Oktober 2012 - 21:42

    Astrid Van Rooij-Oskam:

    Ha die Esther!!

    Wat blijf je toch heerlijk reislustig.. En Costa Rica is prachtig!! Ben er in 2009 geweest en volop genieten daar... Ik wens je heel veel plezier en veel leuke lessen!

    Ik ben inmiddels getrouwd...:-) en vlieg donderdag naar Egypte voor eerst een rondreis en vervolgens een weekje strand en niets doen! Ik ben het ook nog niet verleerd..;-)

    Leuk om zo af en toe wat van je te horen en te lezen wat je allemaal uitspookt!

    Groetjes Astrid, from New-Zealand

  • 06 November 2012 - 16:21

    Wim En Joke:

    Hey Esther,
    nog een paar dagen en dan lekker naar Costa Rica. Nou je heb de foto's bij ons gezien, het is een fantastisch mooi land met prachtige natuur. Hoop dat je in Samana ook getuige kan zijn van de "invada" van de zeeschildpadden, dat was voor ons in ieder geval een onvergetelijke ervaring. Heb vanmiddag lekker een IJlster koekje bij de koffie genomen, ze zijn heel lekker. Nou Es, houd ons op de hoogte van je reilen en zeilen in Costa Rica wie weet nog eens tot ziens!
    Groetjes WIm en Joke

  • 06 November 2012 - 21:32

    Kees En Leny:

    Hallo Esther,
    Jouw reis naar Costa Rica begint al bijna denk ik.
    Goede reis en maar weer genieten van alle nieuwe dingen.
    Succes met lesgeven en met de Spaanse taal.
    Groetjes van ons ut 'e Sweach.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 78529

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: