Aftellen - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Esther Jong - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Esther

01 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Hallo!

Nog even een berichtje vanuit een koud en windy Glasgow. Yup het serieuze aftellen is begonnen. Hoewel ik eigenlijk al sinds april de dagen tel. Nu nog 4 werk weken en dan is het voorbij. Geen telefoons, geen bureau en geen 2 PC schermen meer om vierkante ogen van de krijgen! En hopelijk nooit weer, maar zeg nooit nooit he ;)

Ben ondertussen druk bezig met inpakken. Had al een lading dozen verscheept naar m'n ouders in July. Met name boeken aangezien ik nogal wat verzameld heb de afgelopen jaren, en een koffer met kleding. Nog 1 lading om het allemaal weg te sturen. De tv en internet abonnementen gecancelled en de flat is ook al weer verhuurd per 1 oktober dus geen bezichtingen meer, dat scheelt.

Werk was de afgelopen weken was pittig, best moeilijk om nog enige motivatie te vinden terwijl je in je hoofd al in Midden Amerika zit. En m'n geduld met al die Nederlanders en hun IT problemen is nog al op een laag niveau. Maar we worstelen nog even door. Nog 20 werkdagen en dan hopelijk op weg naar een carriere wat wel voldoening geeft en waar je 's ochtends het bed wil uitkomen (nu dus niet het geval).

Bedoeling is om begin oktober naar NL te vliegen zodra de borg e.d. voor de flat is geregeld. Dan nog een paar weken bij heit en mem om rond 12 november naar Costa Rica te vliegen.

Maar eerst nog 30 dagen te gaan!

Esther

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS