Quick update - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Esther Jong - WaarBenJij.nu Quick update - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Quick update

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

22 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Hey luitjes,

Even een snelle update vanuit een nat Glasgow. Jawel, het regent! Who'd have thought!
Nou eerlijk is eerlijk, het was geen slechte zomer en het is nog steeds niet koud.
Ben ondertussen begonnen met de Universiteit. Ben nu officieel Part time student op de Strathclyde University. Tenminste dat staat op m'n studenten pas haha.
Hoedanook, m'n access course (instap cursus) is begonnen. Eerste module is Geschiedenis, zeven weken les en dan een Essay schrijven. Daarna een module Engels en als laatste heb ik maar gekozen voor Geografie. Tja he twas dat of Politiek of Psychology... Mijn interesse ligt bij Engels. Heb gekozen om als het lukt volgend jaar een studie Engelse taal (en dus niet literatuur) te gaan volgen. Als kind vond ik Engels al geweldig en heb nu eindelijk 'het licht' gezien dat me dat het leukste lijkt om te studeren. Ik mis het spreken op het werk, alleen maar nederlandstalige mensen aan de telefoon en in het team.
Ik heb al aangegeven dat ik graag het UK team wil helpen en daar werd heel enthousiast op gereageerd.

Verder begint dinsdag m'n drama opleiding, spannend! En dan ga ik lekker
OP VAKANTIE!!!!! Jaaah, naar Amerika voor 12 dagen. Roadtrip van LA naar San Francisco, muziek festival in San Francisco, rots klimmen en naar een yoga spa..ooohh, het wordt een super vakantie!!

Duuuus, dat wast effe.
Ik ga nu m'n bed opzoeken. Het is de drukste tijd van het jaar op het werk momenteel. Iedereen loopt op z'n tandvlees...pfffff. Gezellig...

Trusten!
Es

• 23 September 2010 - 09:58

Fam. H.J. Hamer:

Geweldig dat je nu studeert. Hebben het er wel eens over gehad. ;-)
    De weg is nog lang en zal soms ook wel moeizaam zijn. Wij weten echter zeker, dat jij het kunt!
    Veel succes en een prettige vakantie!

• 23 September 2010 - 11:37

Otto Postma:

Rotsklimmen? TE GEK! :-)
    Heb afgelopen zomer mn eerste 4000er in de Alpen beklommem, superdesuper GAAF.

Groeten ut Snitsss

• 26 September 2010 - 18:17

Rixt:

Wordt je toch nog juf ha ha. Ben nu ook bezig met 2e graads Engels Helemaal geweldig.