Great Scot!!! I've been a lazy arse... - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Esther Jong - WaarBenJij.nu Great Scot!!! I've been a lazy arse... - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Great Scot!!! I've been a lazy arse...

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

14 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Oops.
Beetje verwaarloosd deze site.
Mea Culpa

Dussss.
Wat is er gebeurt tussen vorig jaar september en nu....
Hhmmm. Ben naar USA geweest. Heerlijk om terug te zijn on my "old stomping grounds" en geen last te hebben van zeurende toeristen... Dat was ik namelijk zelf hehe. Ik wist m'n weg van Los Angeles naar San Francisco nog te vinden en haalde dat netjes in 12 uur tijd. Met hier en daar een pitstop natuurlijk. Oude vrienden bezocht, rots geklommen. Bluegrass festival bijgewoont in San Fran en naar een Health Spa geweest. Erg geslaagd allemaal.

Verder in de afgelopen 9 maanden m'n Access course bij de Universiteit afgemaakt en...jawel. Gehaald. Nu naar de opties kijken. Ik kan naar de Glasgow University, maar dat is pittig. Fultime werken plus tussendoor overdag naar school. Daar moet ik eerlijk gezegd nog even heel goed over nadenken. Maar dat gaat wel goed komen. M'n interesse is verschoven om Proofreader/copy editor te worden. Voor literatuur dan, niet zozeer bedrijfs/vakbladen of iets dergelijks. De mogelijkheden daarvoor ben ik momenteel aan het uitzoeken.

Verder gaat werk z'n gangetje. Verhuist naar een nieuw gebouw, nieuwe collega's. Veel leuke uitjes.
Ben zelf binnen Glasgow ook verhuist naar een groter appartement.
Verder zijn m'n ouders langs geweest in April. En je wilt het niet geloven, 5 dagen zon!!! Het gaf een beetje scheef beeld van wat eigenlijk normaal is hier in Glasgow haha. Maar het was leuk. Heit was jarig en we zijn naar de Musical Chess geweest die net die dagen in Glasgow op de planken stond. Heel geslaagd verjaarskado.

Dus tja, niks dramatisch eigenlijk. Het kabbelt momenteel wat. Ik krijg zo nu en dan van die reiskriebels en kijk dan stiekem om me heen en bedenk ik dat ik er misschien maar weer eens vandoor moet haha. Maar in de tussentijd houd ik het hier nog effe uit.

Volgende maand een weekje naar Nederland. Sneekweek weer eens bijwonen na 5 jaar. En dan met Marian naar Griekenland!! Zon, zee, ouwe goden. Wat wil een mens nog meer!! Kan niet wachten!

Dus juh, noh juh.
Ik hoop sommige van jullie te zien volgende maand en zoniet, drop me a line. Post krijgen is altijd leuk, in welke vorm dan ook ;-)

Hugzzz and kisses









  • 14 Juli 2011 - 14:47

    Fam. H.J. Hamer:

    Gefeliciteerd met het behaalde resultaat! Prima prestatie: studeren en werken vereist een grote zelfdicipline.
    Chapeau!
    Veel succes met de keuze van de vervolgstudie.

    Hartelijke groeten van TERSCHELLING!

  • 14 Juli 2011 - 20:21

    Marijn:

    Hey! We moeten nodig weer eens bijkletsen! Onze skype-date van laatst is niet helemaal geslaagd.. Als ik online was was jij dat niet en andersom? Gelukkig hebben we binnenkort een "date" staan! Moeten we alleen nog even afspreken hoe en wat precies. Wens je tot die tijd veel plezier in Glasgow en zie je snel!

  • 14 Juli 2011 - 21:39

    Astrid Oskam:

    He Esther,

    Het is even geleden, jaartje of 7, maar toch blijf ik je volgen.. ;-) Leuk om te lezen waar jij allemaal uithangt.
    Ik ben nu op vakantie in IJsland, echt prachtig! Volop genieten en veel dingen doen me herinneren aan Nieuw-Zeeland.

    Succes met je werkcarriere!

    Groetjes Astrid
    (wij hebben samen nog geskied in Nieuw-Zeeland en tijdje samen gereisd)

  • 16 Juli 2011 - 09:51

    An Verslype:

    Hey Esther, altijd leuk je verslagjes te lezen. Bij mij is de tuinman bezig (zware verbouwingswerken in mijn tuin) waardoor geen budget voor buitenlandse reizen. Ik hou het op een zomertje Belgische kust, in de hoop dat het weer me een beetje meezit... Nog 2 weken werken te gaan, en dan is het mijn beurt om lekker te niksen.
    Hou je goed!
    An

  • 20 Juli 2011 - 14:18

    Rixt:

    He Esther nimst dan ek moai waar mei it is hjir momenteel net folle soeps ha ha. We kinne wol nei elkoar swaaie want asto nei Fryslân giest gean wy nei Ingelân foar twa wiken.

    De grutzels

  • 28 Juli 2011 - 12:35

    Anneke Koole:

    Ha die Es,
    Froukje, Martha en ik willen graag met je op het terras zitten, wanneer kun je, 8 9 of 10 augustus? Froukje is 20 juli oerbeppe geworden en daarom is ze wel toe aan een wijntje....
    Groetjes
    Anneke
    (a.koole@gemeenteswf.nl of aekoole@hotmail.com)
    ps
    Je moet de groeten van Otto hebben, die oen is sinds vandaag op vakantie en kan je dus niet ontmoeten ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 78497

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: