Born to ride - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu Born to ride - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Born to ride

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

07 Juni 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo,

Okee, alweer 2 tours achter de rug. De een net wat leuker dan de ander. Maar je kunt niet alles hebben natuurlijk. We zijn net een week 'vrij' geweest (Monique en ik) en hebben nu weer allebei een tour gekregen. Ik ga vanaf morgen weer opweg met de Harleys.Dit keer een korte tour vanuit LA naar San Francisco. Op zich een lachertje want ik ben net in 6,5 uur (ik heb helemaaaal niet te snel gereden...) vanuit San Fran komen rijden. Nu ga ik er week overdoen om terug in SF te komen...
Voor eerst dus een tour zonder nationale parken! Alleen kust routes dit keer. Dagen dat ik maar 50 mijl hoef te rijden.

Jessica onze baas zei dat ik daarna nog wat te doen krijg voordat die koters in Nederland met zomervakantie gaan en de Djoser Juniors weer voor de deur staan...Jippie....

Ach, dat zijn er maar een paar en daarna nog wat 'gewone' tours. Het is tenslotte nog lang geen 15 november.
Heb trouwens ook alweer m'n eerste breakdown gehad. In de Grand Canyon, zo'n beetje op de rand...
Leuk is dat. Kwam een heel akelig geluid uit m'n motor.
Bleek dat het apparaat dat de distributieriem gespannen houd, los was geraakt. Ik heb m'n mensen in een shuttle bus weten te krijgen, want we kampeerden buiten het park. Ikzelf ben langzaam met de bus het park uitgereden, zo'n 50 mijl. De garage met het juiste onderdeel was namelijk in hetzelfde dorp als waar wij onze kabins hadden geboekt.
Opzich was het met een uurtje klaar de volgende ochtend. Dus waren we nog ruim optijd in Las Vegas.

Tja, spannende dingen.

Tot zover!
Groetjes
Esther

• 08 Juni 2008 - 11:20

Rixt:

Klinkt super allemaal, wat je allemaal doet. Nog vier wekln dan kun je je borst nat maken voor de Nederlandse vakantiekoters. Veel plezier ermee