To be or not to be - Reisverslag uit Petaluma, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu To be or not to be - Reisverslag uit Petaluma, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu

To be or not to be

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

12 Juli 2008 | Verenigde Staten, Petaluma

Hallo!

Sorry dat het zo lang heeft geduurd met de update.
Ondertussen ben ik na m'n Eaglerider alweer op een 2 weekse familietour geweest. Samen met Tina, in 1 bus. Dat was super gezellig. Het waren allemaal Duitstalige mensen (Tina is zelf Duitse dus zij deed het meeste praatwerk) Maar het was erg geslaagd, leuke mensen, enthousiaste kids.

Ben nu een paar dagen 'vrij' geweest en ga morgen beginnen met een Djoser Junior. Ik moet ze zelf van het vliegveld halen en dan 16 dagen op weg. 9 man dus lekker veel ruimte in de bus. In de eerste plaats zou ik 14!! mensen krijgen, maar 'gelukkig' hadden 5 gecancelled.

Suntrek gaat momenteel alle roofracks (imperials) uit de roulatie halen en verder met trailers. Iedereen is er niet gelukkig mee want zo'n roofrack geeft het geheel veel meer charme en nou hebben we ook niet meer een plek om in de buitenlucht te slapen. Gelukkig ben ik nog een van de weinigen die nog een roofrack heeft maar dat zal wel niet lang meer duren...
We hebben ook een gigantisch aantal nieuwe mensen, helaas zijn er ook veel 'oude bekenden' niet teruggekomen. Het "suntrekfamieliegevoel" is hierdoor een stuk minder. Het geeft ook wat om over na te denken, al die veranderingen. Zoals, ga ik volgend jaar terug? Ik ben er niet uit. Vorig jaar was ik stellig om weer een seizoen te doen, maar das nu anders.
Ik vind dit land te gek, maar het is wat om op deze manier te leven. We zullen zien hoe het er voor staat aan het einde van het seizoen.
Gelukkig zijn veel van m'n vrienden hier wel, en ik heb er weer wat nieuwe bij.

Het is alweer july, ben hier dus alweer 2 maanden. Pffff. Raar hoor, hoe de tijd werkt.

En, nog iets....(en ik weet dat iemand nu ietwat ontsteld zal zijn :-)) Ik heb van de week een tattoage laten zetten....Jawel, ik zat er al tijden over te denken maar wist nooit wat ik wilde.
Ik heb nu 2 poezepoot afdrukken (van m'n eigen kat) op m'n schouderblad! (Heit en mem, der hie ik dus die foto foar nedich ;-) )
Het ziet er mooi uit, en het heelt al snel. Zat natuurlijk tegen de pijn op te kijken, maar dat viel echt heel erg mee. Dat ik m'n teen een dag later gigantisch stootte deed 100 keer meer pijn dan die tattoage.
Ik was samen met Tina en zij heeft een hele mooie wolf met daarnaast Indianeveren laten zetten op haar enkel.

Nou, tot zover de "schokkende" berichten.
Tot later!

Esther

  • 13 Juli 2008 - 11:42

    Fam. H.J. Hamer:

    Leuk om weer eens iets van jou te lezen en vooral omdat het zo enthousiast is.
    Geweldig zo'n tattoo van de katte(n)poot! Iedereen heeft tegenwoordig wel een tattoo 'ergens', alleen heel oude mensen snappen daar niks van, maar ja.....;-)kun ze niet kwalijk nemen natuurlijk.
    Hopen dat het je goed blijft gaan in 'Het Wilde Westen'. Als het niet meer bevalt kun je altijd nog terug naar FRYSLÂN! Ook heel mooi!
    All the best and keep smiling!

  • 13 Juli 2008 - 17:24

    Rixt:

    Ha die Esther, Als ik die verhalen zo lees verlang ik toch stiekem wel weer eens terug naar Zuid Afrika, maar ja het Limburgse land is ook niet verkeerd hoor. Groetjes Rixt

  • 14 Juli 2008 - 07:09

    Otto:

    Hellooo,

    Puh, tattoo.....zal wel! Fotoooo :-)
    Groetjes ût Snitsss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 78512

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: