Life or something like it - Reisverslag uit Petaluma, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu Life or something like it - Reisverslag uit Petaluma, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Life or something like it

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

16 Mei 2008 | Verenigde Staten, Petaluma

Na 2 treinen, 2 vluchten, 1 busreis gister eindelijk aangekomen in Santa Rosa. Om ongeveer 23.45 plaatselijke tijd. We zijn zo'n 27 uur onderweg geweest.

Het hotel was heerlijk, groot bed, zachte kussens. Helaas stond de Airco niet aan en het is hier al een aantal weken boven de 25 graden....pfffffffff
Jessica (onze personeelsmanager) slaagde er nog in ons te bellen toen we net de kamer binnen kwamen om te informeren naar onze reis en te vertellen dat we de volgende ochtend om half negen zouden worden opgehaald.
Dus direkt maar de jetlag eruit slapen.
Vandaag direkt wat zaken afgehandeld zoals de drugstest en ik moest m'n rijbewijs verlengen. Die mensen dachten dat ik dan meteen ook maar weer een schriftelijk test moest doen...Ik dacht het toch van niet.
Na uitleg van mijn visumsituatie hoefde dat dus ook inderdaad niet. Dus dat was ook geregeld. Ook een nieuw telefoonnummer. Op kantoor mijn papieren gekregen voor de aankomende tours en contract getekend.

Doordat de mensen van Djoser om de een of andere reden willen dat de nederlandstaligen de kidstours in het westen doen, hoef ik niet naar Florida.
Vind ik best jammer want het is weer wat nieuws. Aan de andere kant zijn de tours die ik nu moet gaan doen erg bekend en vereist dus niet al te veel inlezen etc. Dat is dus best relaxt beginnen met het seizoen. Ik ga het bekende zuidwesten rondje doen van Vegas, Grand Canyon, Joshua Tree, San Diego and LA, en vice versa.
En dus binnenkort zo'n geweldige Djoser, met 26 mensen incl kids.....

Ik heb ondertussen m'n bus, niet dezelfde van vorig jaar maar hij rijdt lekker.

Nu zitten we (Monique, Tina en ik) in de campingkeuken achter de computer...Camperen is niet meer wat het wel geweest is ;-) Morgen de bus schoonmaken en opladen en we are ready to go!!

Tot zover, watch this space.

Esther

  • 17 Mei 2008 - 09:26

    Fam. H.J. Hamer:

    Je bent dus waar je wezen wilt en alles is okay. Fijn om te weten.
    Jij bent natuurlijk, van huis uit, als geen ander geknipt voor ´de Djoser´ en vooral met veel kids...
    All the best and keep smiling!

  • 21 Mei 2008 - 11:59

    Anneke:

    Fijn dat het nu eindelijk weer gaat beginnen. Ik ga zelf volgende week naar Zuid Frankrijk, 'k zal aan je denken als ik bij de Grand Canyon du Verdon sta....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 78488

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: