Coming home - Reisverslag uit Santa Rosa, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu Coming home - Reisverslag uit Santa Rosa, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Coming home

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

18 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Santa Rosa

Hey people,

Tja, het zit er bijna op. Na ons avontuur met de beesten en de sneeuw zijn Tina en ik nog naar Rocky Mountain NP geweest. Schitterend zo tussen de bergen en de herfstkleuren. Nog de kans gehad in de sneeuw te zitten (kououououd!!!). Daarna in Colorado Springs gebivakeerd. Hier een paar mooie plekjes bezocht en overnacht in een adobe hotel (soort van terracotta gebouwen ;-) )
Toen dwars over Colorado door een geweldig landschap van bergen en sneeuw!!
De laatste paar dagen verbleven we in Utah, op een van onze favorite campings waar we met de tours ook langskomen. In the middle of nowhere op een Guest Ranch (incl paarden) Hier 3 heerlijk rustige dagen met en paar andere verdwaalde gasten doorgebracht.

Nu zijn we in Las Vegas en dus bijna "thuis". Ik had een plan om nog 3 weken te blijven maar dat ging niet, dus, mijn vlucht is vervroegd naar aankomende donderdag en zal vrijdag dus weer thuis zijn.

Natuurlijk is het goed om weer naar huis te komen maar zoals gewoonlijk is het bitterzoet want dit land heeft m'n hart veroverd.
Veel van mn trekvrienden willen hier ook graag blijven maar dat is zo moeilijk met immigratie en alles. Iedereen is de hele tijd aan het bedenken hoe we hier zouden kunnen blijven....
Fingers crossed for the future.
Misschien moeten we in de tussen tijd iets 'anders' bedenken...

Alright, see you soon!

Esther

Ps. Check out the pictures!

• 19 Oktober 2008 - 17:52

Inez:

he esther! Herinner je me nog, tourtje vorig jaar, veel tandpijn...
    Je reis ziet er cool uit! Ben zelf net terug van vijf weken in mijn eentje trekken door Australie, was ook super gaaf. Nu weer in de dagelijkse sleur in Nederland. snap dat je liever zou blijven....
    Groeten Inez Dem Ester

• 20 Oktober 2008 - 12:33

Kristian:

Hoi Esther,
    Mooie pics. Gaan we weer eens afspreken als je terug bent? ff bijkletsen :)
    Kris

• 12 Maart 2009 - 07:20

Joke:

Hi Esther, leuk om weer wat van je te lezen en prachtige foto's te zien. Ik denk je woont er al zo'n beetje, maar dat gaat helaas niet zo makkelijk. Veel plezier nog en groetjes...