Wijziging route.... - Reisverslag uit IJlst, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu Wijziging route.... - Reisverslag uit IJlst, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Wijziging route....

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

24 Juni 2004 | Nederland, IJlst

Man, da's moeilijk hoor. Een jaar van te voren aangeven vanwaaruit, wanneer en waarheen je wilt vliegen...
Dus na 2 weken piekeren heb ik het volgende naar Activity opgestuurd.
20 sep 04 : NZ
18 aug 05: Wellington - Melbourne
31 aug 05: Adelaide - Darwin
12 sep 05: Darwin - Bali
17 sep 05: terug naar A'dam

Op zich kan ik in NZ nog vluchtdata wijzigen...dus...
Ik moet in Wellington (ambassade) een toeristenvisum aanvragen voor Indonesie. Nederlanders mogen niet meer "zomaar" het land in...jammergenoeg. En daarbijkomende...(jaiks) moet ik waarschijnlijk ook nog vaccinaties halen voor Bali....iiiii..

Esther

  • 24 Juni 2004 - 17:58

    Sietske:

    t Is inderdaad wel moeilijk om nu al te bedenken wanneer je waar wilt zijn. Maar het klinkt goed. Hoeveel nachtjes slapen nog??

  • 25 Juni 2004 - 02:39

    Kris:

    De foto's van NZ, AUS en IND natuurlijk!

  • 30 Juli 2004 - 03:49

    Kris:

    Hoi Esther, ik ben benieuwd of je al weer vorderingen boekt.
    Je zit nu op kamp, maar de vraag is natuurlijk hoe het was.

    Groeten uit NYC

  • 13 Augustus 2004 - 20:38

    Kris:

    Hmmm, zo te zien was jij ook al een lange reis van plan.
    Esther, tell, us, zijn er vorderingen in je voorbereidingen, hoe voel je je. Ik hoop dat je ons in NZ iets frequenter op de hoogte houdt. :)

    Groeten uit LA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 78249

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: