Adres in NZ - Reisverslag uit IJlst, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu Adres in NZ - Reisverslag uit IJlst, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Adres in NZ

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

23 Augustus 2004 | Nederland, IJlst

Jawel, ik heb nu al een adres in Nieuw Zeeland.
Ik heb me aangemeld voor een meelservice via het backpackerboard.co.nz. Deze service ontvangt je post en stuurt het door naar waar je ook maar bent in Nieuw Zeeland. Ook krijg ik toegang tot gratis internet en email op hun hoofdkantoor in Auckland.
Dus als iemand zich geroepen voelt ;-) om mij eens ouderwetse post te sturen:

Esther de Jong
#3055
Travellers Contact Point
87 Queen Street
Auckland
New Zealand

LET OP! Dit adres is geldig vanaf 22 september 2004

  • 23 Augustus 2004 - 19:34

    Sietske:

    eeehhh, snailmail, dat was met handgeschreven brieven in een enveloppe met een postzegel erop, toch???
    k zal mn adresboek dr direct bijpakken, kunnen we je bestoken met kaarten en brieven... ;-)

  • 15 September 2004 - 11:48

    Patricia Kampstra:

    Hoi,

    Hoe gaat het met de voorbereidingen? Op je laatste werkdag hier is het me niet meer gelukt je dag te zeggen en heel veel plezier te wensen. Bij deze dus.

    Groetjes,

    Patricia Kampstra/BWZ

  • 19 September 2004 - 18:14

    Fam. H.J. Hamer:

    Have a nice flight tomorrow.
    Please don't fly away for ever.

    cu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 78250

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: