Adres in NZ - Reisverslag uit IJlst, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu Adres in NZ - Reisverslag uit IJlst, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Adres in NZ

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

23 Augustus 2004 | Nederland, IJlst

Jawel, ik heb nu al een adres in Nieuw Zeeland.
Ik heb me aangemeld voor een meelservice via het backpackerboard.co.nz. Deze service ontvangt je post en stuurt het door naar waar je ook maar bent in Nieuw Zeeland. Ook krijg ik toegang tot gratis internet en email op hun hoofdkantoor in Auckland.
Dus als iemand zich geroepen voelt ;-) om mij eens ouderwetse post te sturen:

Esther de Jong
New Zealand

LET OP! Dit adres is geldig vanaf 22 september 2004

• 23 Augustus 2004 - 19:34

Sietske:

eeehhh, snailmail, dat was met handgeschreven brieven in een enveloppe met een postzegel erop, toch???
    k zal mn adresboek dr direct bijpakken, kunnen we je bestoken met kaarten en brieven... ;-)

• 15 September 2004 - 11:48

Patricia Kampstra:

Hoi,

Hoe gaat het met de voorbereidingen? Op je laatste werkdag hier is het me niet meer gelukt je dag te zeggen en heel veel plezier te wensen. Bij deze dus.

Groetjes,

Patricia Kampstra/BWZ

• 19 September 2004 - 18:14

Fam. H.J. Hamer:

Have a nice flight tomorrow.
    Please don't fly away for ever.

cu

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS