Weer op reis - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu Weer op reis - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Weer op reis

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

27 April 2006 | Nederland, Sneek

Hallo again!

Jawel, na een jaar van afwezigheid is er weer beweging in mijn dagboek.
Over zo'n kleine 2 maanden ga ik weer een droom waarmaken. Namelijk een reis van 3 weken door Alaska en een stukje Canada.
Dat stond ook nog op de lijst dus nu gaat het ervan komen!
Ik hoop in de wilderness van Alaska toch zo nu en dan een internet aansluiting te vinden voor de website updates en mijn foto's (die nu wel helemaal geweldig moeten worden, met mijn opleiding en digi spiegelreflex....ughe)
Dus houd het in de gaten en kom zo nu en dan eens kijken hoe het me vergaat tussen de grizzly beren.

Esther

• 27 April 2006 - 21:03

Kris:

Dreamen binne der om wier te meitsjen.

• 28 April 2006 - 06:47

Anneke:

Ik wil graag een berevel voor mijn open haard.
    Kan ik hier mijn bestelling plaatsen?
    Voor die tijd natuurlijk even een ijs en ijskoude dronk uitbrengen op een voorspoedige reis.

• 28 April 2006 - 22:00

Sietske En Hans:

we'll keep an eye out for you!!!!

• 15 Juni 2006 - 06:06

GOlumbus:

Als je foto's gaat maken zoals die van Anchorage, dan komt het allemaal wel goed. Maak ons maar jaloers hoor !

Groeten van GOlumbus.

• 17 Juni 2006 - 12:17

Freya:

Hartstikke leuk man!! Kan niet wachten naar de spannende verhalen!

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS