FOTO'S - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu FOTO'S - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu

FOTO'S

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

20 Juli 2006 | Nederland, Sneek

Okee,
Hier dan toch nog wat foto's van Alaska! Ik heb een kleine 800 foto's teruggebracht naar 567...
Niet dat die allemaal op de site komen.....
Maar ik dacht, ik zoek wat leuke uit voor een "impressie"

• 21 Juli 2006 - 08:34

Kristian:

Mooie ploatjes, maar je staat er zelf niet op??!!

• 21 Juli 2006 - 09:49

Sietske:

Nou, das alsnog een uitgebreidde impressie! Lekker bij wegzwijmelen :-)

• 23 Juli 2006 - 17:16

Freya:

WOW, wat een prachtige foto's, baalde ervan dat t op een gegeven moment afgelopen was...hmmm, snif snif...wat is Nederland dan anders he (slechts een kleine understatement;-)

• 03 Augustus 2006 - 12:38

Peter:

esther wat een voorrecht dat je dit moois allemaal hebt gezien!!! wat een eindeloze schoonheid van de natuur zo puur en wild!!! echt super ik wil dit zeker ook eens met eigen ogen gaan bekijken!!!

ps. is dit de mooiste locatie waar je geweest bent of heb je nog mooiere plaatsen bezocht??? groeten peter/ van het FD

• 25 Maart 2007 - 07:27

Edwin:

Hoi esther,

Super mooie foto's, en een gaaf verslag.
    Ga zelf ook naar Alaska, in Juni.
    Als jij nog tips hebt, hoor ik ze graag.

Gr. Edwin

• 08 April 2007 - 20:08

Kees En Leny:

Bij thuiskomst direct je foto's van Alaska even gezien (voor je ze eraf haalt). Net als Nw.Zeeland weer een prachtige reportage.
    Esther we zien vast ook nog wel wat leuke plaatjes uit USA. Veel plezier.
    Groetjes Kees en Leny

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS