Pffff, nou daar was ik dan weer - Reisverslag uit Santa Rosa, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu Pffff, nou daar was ik dan weer - Reisverslag uit Santa Rosa, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Pffff, nou daar was ik dan weer

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

04 Mei 2007 | Verenigde Staten, Santa Rosa

Okee,

Sorry dat ik 3 weken niks van me heb laten hore. Maar by God, wat hebben we het druk gehad.
Ik heb weinig tijd, ik zit op een wireless computer van een van de andere trainees, ik moet nog sociaal doen bij de groep trekleaders die hier verblijven, dus snel snel
Het gaat hartstikke goed, moet alleen nog de rijbewijs dingen doen, dat ligt aan het feit dat ik m'n amerikaanse sofinummer nog niet heb(zonder dat mag je geen rijbewijs testen doen....) verder alles gehaald. Onze trainer was zeer tevreden over onze groep.

Ik heb al wat gereden in de bus, gaat ook goed, rijd super lekker.
Als alles goed gaat ga ik over 1 a 2 weken met trekleiden beginnen.

Er is zoveel te vertellen, maar ik heb dus wat haast. Zodra ik rustig kan internetten zal ik wat meer uitwijden over onze 3 weken training. Die trouwens voorbij vlogen!!!
We zijn ook op trainingstrek geweest voor een weekje. Ik moest de trek die door Dead Valley ging leiden. Dat was erg moeilijk maar ook leuk, omdat je dus ook vanalles moet vertellen. Ook warm trouwens, het was zo[n 38 graden....jammie jammie.

Hee ik ga jullie weer verlaten. Tot de volgende keer maar weer!!

Groetjes
Esther

  • 04 Mei 2007 - 05:06

    Sietske:

    Hee Esther, fijn om weer eens wat van je te lezen en helemaal dat t super gaat. Veel succes met de laatste trainingsloodjes en ik hoop dat je gauw tijd hebt voor een uitgebreidere update!

  • 04 Mei 2007 - 10:49

    IZY From Ljouwert:

    Hé Esther, leuk weer wat te lezen. Hier gaat alles z'n vertrouwde gangetje. Er is inmiddels een nieuwe dame aangenomen die per 1 juni bij ons begint. Henk en ik zijn nu samen want Waling zit in Spanje (waar het slechter weer is dan hier).
    Nou, have fun verder en we volgen je op de voet.

  • 04 Mei 2007 - 11:00

    Fam. H.J. Hamer:

    Dag Esther,

    Leuk om hier -op Terschelling!- weer eens iets van jou te horen.
    Gefeliciteerd met het resultaat tot nu toe!
    Sterkte met de rest van de 'cursus'.

  • 07 Mei 2007 - 20:23

    Rutger:

    he ester het klink super leuk zo als jij het allemaal verteld krijg ik er ook zin in om het te gaan doen maar je geen rijbewijs.
    ik ga zelf ook weer naar verenigde staten naar florida in oktoberkan niet wachten.
    hoop weer snel wat te horen.
    mazzels recup

  • 09 Mei 2007 - 10:43

    Wim En Joke:

    Hi Es,
    Goed te lezen dat je al het e.e.a. aan benodigde papieren heb gehaald, ga zo door! enne......wanneer kunnen we bij je boeken, of zijn jou reizen niet voor ons oudjes bestemd?
    Ben reuze benieuwd naar je trainingsverhalen, have fun en pas op je tere huidje met die ozonlaag!
    Groetjes en tot mails!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 78501

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: