Eindelijk dan toch!!!! - Reisverslag uit IJlst, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu Eindelijk dan toch!!!! - Reisverslag uit IJlst, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Eindelijk dan toch!!!!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

02 Mei 2008 | Nederland, IJlst

Voor diegenen die dachten dat ik al weg was....Nee dus. Het zou wel, wij hadden namelijk gepland om 7 april te vertrekken....Ging dat effe niet door.

Door fouten bij de US immigration is onze visumaanvraag 2 keer afgewezen en is nu, (eigenlijk gister 1 mei) onze aanvraag goedgekeurd en zijn de papieren opgestuurd naar Suntrek.
Dus als het goed is krijgen wij komende week de papieren via email, die wij moeten gebruiken om onze visum op te halen bij het consulaat.

Na weken van onzekerheid, chagerijnigheid, pissigheid, lichtelijke depressesiviteit, niet te genietenheid is het dan eindelijk zover.

WE GAAN WEER OP REIS!!!!!!!

Ons (Monique en ik) plan is om een afspraak te maken bij het consulaat in Brussel. De wachttijd in Amsterdam is namelijk 9 dagen, in Brussel is dat 3. Plus de 3 dagen verwerkingstijd van het drukken van het visum in onze paspoorten. Een suntrek collega van ons woont in Leuven, dus we gaan in de tussentijd daar bivakeren tot we ons paspoort kunnen ophalen. En dan vliegen we vanuit Brussel naar San Francisco.

Onze europese collega's zaten allemaal in het zelfde schuitje. Je kunt begrijpen dat iedereen erg blij en opgelucht is dat het eindelijk gaat gebeuren.

Ik zou zeggen "watch this space"!!

Tot later

Esther

• 02 Mei 2008 - 12:44

Izyfromljouwert:

Nou meid, geweldig. Maar kun je nu ook langer blijven dan eerst gepland of loopt gewoon het seizoen daar af. Hoe dan ook, have a lot of fun in the States.
    Groeten uit de Reviusstraat (voorheen vanaf de Voltastraat)

• 03 Mei 2008 - 08:33

Fam. H.J. Hamer:

Waren even bang dat wij jou voor niks veel geluk hadden gewenst in het Wilde Westen, maar gelukkig gaat het er nu van komen. Proficiat! We blijven je volgen.
    All the best!