On my way - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Esther Jong - WaarBenJij.nu On my way - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Esther Jong - WaarBenJij.nu

On my way

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

01 Juni 2009 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Hoi!!

Sorry, heeft zo lang geduurd.
Heb ook niet zoveel tijd nu. We hebben thuis NOGSTEEDS!!!!! geen internet, en zit nu in pauze op m'n werk.

Alles gaat goed, werk gaat z'n gangetje. We hebben het naar de zin. Vakantie al geboekt (okee, minivakantie dan)
We gaan ons opgeven bij de sportschool (moet ook gebeuren) en we zitten elke vrijdag in de kroeg na het werk (okee, niet elke vrijdag dan....)

Zodra ik internet in de flat heb een uitgebreider verslag van de afgelopen maand.

Tot snel
Esther

• 01 Juni 2009 - 17:10

Fam. H.J. Hamer:

Zijn benieuwd. Wachten wel af. Je hebt zeker al wel een paraplu gekocht? ;-)
    Good luck and keep smiling!
    Veel succes

• 01 Juni 2009 - 17:11

Fam. H.J. Hamer:

Zijn benieuwd. Wachten wel af. Je hebt zeker al wel een paraplu gekocht? ;-)
    Good luck and keep smiling!
    Veel succes

• 04 Juni 2009 - 09:13

An Verslype:

Hey Esther,

Leuk om zo te kunnen volgen hoe je je leven daar aan het inrichten bent.

Hou ons zeker op de hoogte!

PS André wil graag nog eens een reünie. Spreken we anders eens in Belfast af?

Groetjes van An en André!

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Belfast

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS