Moe'k gaan stemm'n ook nog - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Esther Jong - WaarBenJij.nu Moe'k gaan stemm'n ook nog - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Moe'k gaan stemm'n ook nog

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

23 Februari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Jeetje wat een zootje daar bij jullie! Kan ik nou nooit eens in het buiteland verblijven zonder dat Balkenende 'tig valt? Vorige keer zat ik in Alaska.

Tjonge jonge. Gedoe met kiesregistratie formulieren aanvragen in Den Haag, stembiljetten op sturen, jeetjekreetje ;-)
Tijd dat stemmen via het internet wordt ingesteld.
Want ik ga natuurlijk wel stemmen. Wil niet dat jullie met die Mozart Lookalike zitten opgescheept he?
Op naar Balkenende 5!!! Whoohoooooo

Nou, ben wel klaar met emmeren.
Ik ga naar huis!!

Doooeeeei!!

• 23 Februari 2010 - 20:56

Freya:

:-) Mozart Lookalike..
    Bedankt dat je aan ons denkt hier in dit gekkelandje...

• 26 Februari 2010 - 13:19

Rixt:

Hier in Wilderscounty denken ze daar helaas toch wat anders over. Tja het enige wat je kunt doen is tegengas geven, maar of balkenende 5 nou de oplossing is? De grutzels vanuit een nat Venlo

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Belfast

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS