Still here..... - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Esther Jong - WaarBenJij.nu Still here..... - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Still here.....

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

06 Februari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

.... Eehm,....tja...
Wat zal ik zeggen. Geen excuus voor de lange stilte eigenlijk. Alleen dat ik dus gewoon een lui varken ben...

Aaaaanyway. 18 augustus was de laatste...pfff. Sindsdien heel veel gedaan en besloten en gezien en meegemaakt.

Dit is de korte versie :-) :

Nog steeds bij Cisco aan het werk.
-ondertussen een aantal verantwoordelijkheden erbij zoals Kwaliteit controleren van mede agenten, in een team waarin we proberen onze klantenservice te verbeteren.
En 2 weken geleden een 'stapje hoger' op de ladder geklommen. Ben nu van 'gewoon' Cisco frontline agent naar TAC (Technical Assistance center) Frontline agent gegaan (met de bijbehorende, al is het een bescheiden salaris verhoging)

-we zijn verhuist naar East Belfast, we waren de slechte service van onze vorige makelaar en de hoge huur beu. Wonen nu in een leuk huisje wat voor mij veel meer 'thuis' is dan die flat in het centrum.

-Beslissigen gemaakt over de toekomst. Het had wat voeten in de aarde. En het leek erop dat we weer terug zouden gaan naar de VS om weer als tourguide te gaan werken.
Daar ben ik op teruggekomen en Monique niet.
Ben moe van het heen en weer gereis en heb behoefte om eens wat roots te laten groeien ;-) Heb het erg naar de zin wonen in de UK en ben van plan het nog wel een tijd uit te houden.
Ik ga waarschijnlijk in Juni naar Schotland en Monique gaat nadat ze weer een seizoen in de VS aan het werk gaat weer terug naar Nederland.
Hoe of wat precies dat zal duidelijk worden in de komende maanden. I'll try and keep you posted ;-).

-Nog steeds aan het zingen. En ondertussen met Yoga begonnen. Bevalt prima en werkt goed om fit te worden en blijven (geen irritante sportschool bezoeken meer voor mij)

-Na de trip naar Isle of Man ondertussen naar London geweest voor een musical bezoek (heeel erg geslaagd) en naar Cardiff geweest rond mijn verjaardag(ook heeeel erg geslaagd)
Next stop is Glasgow in maart om te zien of het de plek is waar ik me wil vestigen in Schotland. (Vraag me niet hoe ik bij Schotland kom, naast het accent wat ik geweldig vind heb ik tot nu nog geen goeie verklaring)

-Nog een paar keer naar IJlst geweest, waarvan een keer onaangekondigd (ook heeeeeeel erg geslaagd ;-))))

Nou...poeh, ik denk dat dat wel zo de hoofdpunten van de afgelopen zes maanden is geweest.
Ik beloof plechtig wat vaker de site te updaten...*ughe*.
Ik laat tenminste weten hoe het in Glasgow is geweest aangezien daar nogal wat van af hangt (no pressure)

Loads of hugs and kisses
Esther

  • 07 Februari 2010 - 10:20

    Kristian:

    Roots laten groeien :). Als je maar geen wortel schiet...

    Als je in Schotland gaat wonen, kan ik je een Historic Scotland jaarabonnement aanbevelen :)

    Have fun.

  • 08 Februari 2010 - 07:58

    Wim Zijp:

    Hoi Esther, nu eens niet een antwoord van Joke maar van mij.De reden is dat Joke in Brazilie zit en ik thuis omdat bij het inchecken bleek dat mijn paspoort verlopen was.
    Nog gauw naar de marechausse gegaan voor een nooddocument maar toen bleek dat ik niet de enigste oetl.... was en ik achteraan kon aansluiten waardoor ik nooit meer op tijd mijn document kon krijgen.
    Ik ben blij dat het je zo goed bevalt en wat Schotland betreft zou ik persoonlijk zeggen kies voor Edinburgh i.p.v. Glasgow want Joke en ik vonden dat allebei een mooie stad.
    Ik zou zeggen vermaak je nog een beetje en we spreken elkaar weer.

  • 08 Februari 2010 - 14:53

    Fam. H.J. Hamer:

    Leuk om weer iets van jou te lezen, ook al hebben we je wel via andere bronnen kunnen volgen natuurlijk. ;-)
    Hopen dat je in Schotland vindt wat je zoekt, maar jouw roots liggen natuurlijk voor altijd in IJLST, of je dat nou leuk vindt of niet!
    Wensen je veel geluk en wijsheid bij het nemen van belangrijke beslissingen. Volg je hart en af en toe ook een beetje je verstand ;-)en alles komt goed hoor!!
    lots of luck and a big hugh if you like.

  • 11 Februari 2010 - 07:09

    Rixt:

    Ha die Esther, zo te lezen heb je eindelijk je plek gevonden. Leuk. En er zijn mindere plekken op de wereld om je te vestigen. Ik ga me weer helemaal storten op het carnaval.

    groetjes Rixt

  • 14 Februari 2010 - 07:39

    Freya :

    Hé, leuk weer even van je te horen. Ben zeer benieuwd hoe het in Schotland zal zijn, hoe je het gaat vinden. Houd me zeker op de hoogte! Dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Belfast

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 78495

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: