Glasgow here I come!!! - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Esther Jong - WaarBenJij.nu Glasgow here I come!!! - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Glasgow here I come!!!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

29 Maart 2010 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Jawel!!!
Ik heb een baan gevonden en ik ga naar Glasgow verhuizen!!!!!!! Ik heb verleden week een telefoon interview met Ernst & Young gehad en ze wilden graag dat ik langs kwam voor een solicitatiegesprek.
Nou kwam het dus net zo uit dat ik van donderdag tot zondag naar Glasgow zou gaan. En dus zo geschiedde ;-)
Gesprek ging goed en voila vandaag belden ze dat ze me graag wilden aannemen.

WHOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

Ik word een IT Desktop Analyst voor de nederlandse werknemers van Ernst & Young. Totaal geen ervaring in maar dat mag de pret niet drukken. Wat niet is gaat nog komen. En het salaris is ook niet onaardig hehehehe

Het plan is om 26 april te beginnen. Dus nu begint het regelen regelen regelen. Inpakken, verhuizing regelen, en bovenal: een huis vinden.

Ik ben dus vorige week in Glasgow geweest. Vond het een geweldige stad! Ook nog een dagtour gedaan door de Highlands...(beeeeetje lange zit in de bus maarja) Schotland is supermooi!!
Loch Ness opgeweest met een boot. Monster natuurlijk nergens te bekennen, zal je net zien. Stom beest...:-(

Oohhh, ik sta echt te springen!! Kan niet wachten om in Glasgow te gaan wonen!!

YAYAYAYAYAYAAAY!!!!

Tot zover effe
Es

Ps Rixt nog van harte met je verjaardag!!!!

  • 29 Maart 2010 - 17:27

    An Verslype:

    Hey Esther,

    Waw, wat heb jij toch altijd wilde plannen! En op de één of andere manier valt alles altijd mooi in zijn plooi... Goed bezig! Hopelijk vind je snel een huisje in Glasgow. Veel succes!

    An

  • 29 Maart 2010 - 19:43

    Fam. H.J. Hamer:

    Van harte gefeliciteerd!
    Veel succes en sterkte met de verhuizing en jouw nieuwe baan.
    Kom deze zomer maar even uitblazen op Terschelling, Gezellig! ;-)
    Hartelijke groet!

  • 30 Maart 2010 - 06:39

    Rixt:

    Ha die Esther. Dank je voor de felicitaties. ben toevallig nog in de Hommerts geweest afgelopen weekend. Top zeg dat je een nieuwe baan hebt gevonden, nu nog een huis maar dat zal ook wel lukken. Ga in september beginnen met 2e graads opleiding Engels. kom ik bij jou stage lopen ha ha. De mazzel

  • 30 Maart 2010 - 07:24

    Anneke:

    Ik dacht al dat je echt zitvlees had gekregen... Nou laddy veel plezier in the Highlands. Regel je nog wel even dat je nu daar kunt stemmen voor de 2e kamer verkiezingen!!!

  • 30 Maart 2010 - 07:24

    Anneke:

    Ik dacht al dat je echt zitvlees had gekregen... Nou laddy veel plezier in the Highlands. Regel je nog wel even dat je nu daar kunt stemmen voor de 2e kamer verkiezingen!!!

  • 01 April 2010 - 09:32

    Petra.:

    Ik vind het super voor je dat je een baan in Glasgow hebt gekregen. Ik hoop dat alles voor de rest ook goed met je gaat, maar als ik je verslag zo lees zit dat wel goed denk ik. Groetjes uit Sneek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Belfast

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 78490

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: