Life is like a box of choc'lates - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Esther Jong - WaarBenJij.nu Life is like a box of choc'lates - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Life is like a box of choc'lates

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

23 September 2004 | Nieuw Zeeland, Auckland

...en die forrest was dan wat simpel hij had dus wel gelijk......
You never know what you're gonna get. In dit geval.......cancelling van onze vlucht van a'dam naar London.........
M.a.w. geen aansluitingen.....en pas de volgende dag op 0700 vertrek uit schiphol. Jullie snappen, Dat was knap klote!!!! (sorry mem)
Heb geslapen in a'dam bij de reisleidster die ons zou begeleiden bij de incheck...die dus niet plaatsvond....
Dat was dus prettig geregeld maar wel naar afscheid nemen van heit, mem en Bert Jan.
Hoe dan ook. De volgende ochtend weg, wat moeilijk gedoe op heathrow, toch vlot opgelost. Een ding was beduidend minder....ik moest 12 uur wachten op sydney....midden in de nacht. Ik heb dus geslapen op wat wachtruimtebankjes terwijl de heren schoonmakers het airport weer spik en span maakten........gepaard met heeeel veeeel lawaai dus...

Ik ben vandaag (dat is donderdagmiddag 1300 uur) aangekomen. Precies 23 uur later dan de bedoeling. Ik zit nu in m'n hostel (gratis internet!!!) en ga direkt opweg naar het travellers contactpoint, waar dus mijn adresdoorstuur plaatsvind. Om daar eens een kijkje te nemen. Ik heb een kamer zonder raam, met 3 stapelbedden. Juist, morgen ben ik dus weg. Ik ga niet!!! in een kamer zonder raam slapen....dus.
Het weer is wat bewolkt. Maar opzich niet onaardig.
Oja, de reden van de cancelling was een overblijvsel van Ivan, of Jeanne of Francis of weet ik veel, deze was boven London gaan hangen.....en bedankt....

Nou, poeh, ik hoop dat dit begin van de reis geen voorbode is voor de rest...gaan we niet vanuit natuurlijk!!! Ik ga vanavond een drankje drinken met wat backpackers die ik via het net het leren kennen.

Dit was dan mijn allerrreerste berichtje uit New Zealand!!!

Cheers
Esther

  • 23 September 2004 - 05:49

    Sietske:

    jeempie wat een ellende. ik was bang voor turbulentie, maar een gecancelde vlucht had ik geen rekening gehouden. nog een geluk bij een ongeluk dat je bij die reisleider kon slapen, maar 12 uur overstaptijd in sydney is niet te benijden! Persoonlijk zou het ontbreken van een raam me niet zoveel doen: slapen, en wel lang uitgestrekt. Maar ja ik kan niet zien hoe depri die kamer is.
    Enne over die voorbode: we kennen geen problemen alleen uitdagingen! Niet teveel drinken vanavond he? ;-)
    Heel veel plezier en alvast slaap lekker!

  • 23 September 2004 - 15:50

    Froukje Vd Woude:

    Essie, blijf positief! Van elke negatieve ervaring, ervaar je later het meest positieve!
    Succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 78460

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: