Vaarwel Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Esther Jong - WaarBenJij.nu Vaarwel Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Vaarwel Paihia

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

07 Januari 2005 | Nieuw Zeeland, Paihia

Nou dan,

Dit wordt mijn laatste bericht vanuit the Bay of Islands. Morgen vertrekt de Straybus vanuit Paihia, en ik zit erin!!

Vandaag afscheid genomen van Roger en Jenny van het Casa Bella Motel. Ik heb ze als dank voor hun zorg en vriendelijkheid elk een fles wijn kado gedaan. Ik ben erg blij dat ik deze twee mensen heb leren kennen hier.
Hun oprechte interesse en ouderlijke zorg heeft me echt geraakt! Want als ze ook nog zeggen dat als ik ooit in de problemen zit of wat dan ook ik ze kan bellen of zelfs terug kan komen dan heb je toch te maken met mensen met een hart van goud.
Als iemand het leuk vind om eens te kijken waar ik heb gewerkt: www.casabellamotel.co.nz.

Verder doe ik wat laatste dingetjes, filmrolletjes ontwikkelen, was draaien, opruimen.
Vanavond 'moet' ik uit gaan, volgens mijn huisgenoten...want het is tenslotte m'n laatste avond. Ben niet echt uitgaanerig geweest de laatste tijd. Ook omdat ik steeds zo moe was. Tyler (canadeze huisgenoot) is stellig van plan mij dronken te krijgen, want hij doet de bar vanavond en "I'm gonna feed you alcohol till you're wasted".....ahum. Gelukkig ben ik daar zelf nog bij dus dat valt denk ik wel wat mee. Want zoals velen weten: I don't do drunk.

Hoedanook, we proberen er een leuke avond van te maken.
Hier ook nog effe mijn aankomende reisplanning:
8 januari (op mijn moeders verjaardag!) op weg naar Auckland.
9 januari, Auckland. Een vriend van me zit daar nu dus waarschijnlijk ga ik die daar nog zien. Moet wat reisdingen regelen, zoals mijn vlucht naar huis, een gletsjer/helicopter tour boeken, en uitvinden waar het treinstation is.
Want; 10 januari met de trein naar WEllington.
11 januari WElly, Neil is hier dan ook als het goed is dus die ga ik de stad wat laten zien.
12 januari met de "koechelwieck" (snelle veerboot dus) naar het zuidereiland. Met de bus naar NElson, hier blijf ik een nacht, dus ik heb deze dag om Nelson te bekijken.
13 januari op naar Franz Joseph, hier zit een gletsjer een gletsjer te wezen dus daar ga ik als het goed is een wandeling op maken, nadat ik gedropt ben met een helicopter.
15 januari naar Wanaka, dit plaatsje ligt aan een meer en tussen de bergen, dus ik houd het daar wel effe uit als het goed is.

Tot zover mijn reisplannen.
Tot de volgende keer maar weer.

Esther

  • 07 Januari 2005 - 07:11

    Sietske:

    have a save trip and make plenty pictures of that glacier, please...

  • 07 Januari 2005 - 16:05

    Simone:

    De allerbeste wensen voor 2005. Dat het een overtreffend jaar mag worden. Goed van je om echt zelf op pad te gaan en niet de veilige route te kiezen.

  • 09 Januari 2005 - 10:11

    Rixt En Marius:

    Ha die Esther! Natuurlijk willen we wel de foto\'s van de gletsjer zien. Dat hebben we hier niet in ZA. Leuk feestje gehad op je laatste dag in Pahia? groetjes Rixt en Marius

  • 15 Januari 2005 - 11:09

    Kenneth:

    ik hoop dat het nu beter weer is op de gletsjer dan in 2003

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 78516

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: