Aftellen - Reisverslag uit IJlst, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit IJlst, Nederland van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

05 April 2004 | Nederland, IJlst

Nog 168 dagen......

Tja, of je wilt of niet, onbewust tel je de dagen...
Heb donderdag m'n visumaanvraag de deur uitgedaan. Belde de ambassade terug dat er te weinig geld bij zat. Visum was 5 euro duurder geworden. Hadden ze vergeten aan te passen op de website. Lekker ben ik daarmee. Toch maar 5 euro opgestuurd. Hopelijk deze week bericht, of m'n paspoort terug met m'n felbegeerde visum erin gestampt!
Verder weer een leidingweekend overleefd op Terschelling. Want voor m'n vertrek ga ik nog één keer (oooohhhh) mee als leiding op kamp.
Misschien komt hier nog een leuke "sfeer" foto van dat weekend.

Tot zover
"toedeledoki"

Esther

• 05 April 2004 - 19:40

Kris:

Wat sille wy inoar in skoft net sjen. Kin ik alfêst in ôfspraak meitsje foar oktober 2005?

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS