Time to go - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu Time to go - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Time to go

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

09 Juli 2006 | Verenigde Staten, Anchorage

Hallo,

Nog 1 laatste berichtje. Dit keer vanuit Anchorage. Vannacht met z'n vijven in een hotelkamer geslapen. Nadat we nog even wat bloemetjes buiten hadden gezet.

Het voelt vreemd weer in de stad te zijn. Gelukkig schijnt de zon en lijkt Anchorage net iets minder grauw. Sybille en ik doen nog wat laatste winkeldingen en drinken hier en daar een Starbucks koffie.

Allemaal zijn we lichtelijk gedeprimeerd. Al afscheid genomen van Jonas (die vloog vanochtend al terug) en trekleader Stefan. Dat was ook weer raar. Je zit toch zo'n 3 weken bij elkaar op de lip en we konden het allemaal zo goed met elkaar vinden. We hebben met z'n allen een grote ' fooi' aan Stefan gegeven, we hebben ontzettend veel aan hem gehad deze reis.

Vanavond dus met z'n vieren nog 1 keer uit eten (misschien dat stefan nog komt maar dat wistie niet zeker) en dan is het echt tijd om afscheid te nemen. Ken en ik moeten om 4 uur op, om dan om 5.00 op het vliegveld te zijn. Super..........We vliegen om 07.00 terug en dankzij het tijdsverschil zijn we dan maandag 0900 terug op Amsterdam. Mij kun je dan dus wel bij elkaar vegen.
Aan al het goede komt het eind en deze reis was wel heeeeeeeel goed. Op naar de volgende vakantie dan maar. Ik heb natuurlijk alweer wat ideeen....hehe.

Tot gauw allemaal!!!
En bedankt voor het lezen.

Esther

  • 09 Juli 2006 - 09:04

    Sietske:

    Hee hoi. Jaja, afscheid nemen doet altijd pijn. ik hoop dat jullie een goede vlucht terug hebben en we praten gauw weer bij. Knuffel!

  • 09 Juli 2006 - 20:09

    Kris:

    Ik ben benieuwd naar de foto's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 78244

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: