Is er leven op Pluto? - Reisverslag uit Haaltert, België van Esther Jong - WaarBenJij.nu Is er leven op Pluto? - Reisverslag uit Haaltert, België van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Is er leven op Pluto?

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

12 Mei 2008 | België, Haaltert

Hallo vanuit het Vlaanderen land!

Monique en ik zijn ondertussen bij het consulaat in Brussel geweest en wachten nu bij Bettina (onze collega van Suntrek uit Belgie) tot ons paspoort klaar is en we naar SF kunnen vliegen.
We waren een van de eersten die aan de beurt waren en de mensen waren erg aardig. Heel verschil met Amsterdam! Hier ging het er een stuk relaxter aan toe. Dinsdag halen we ons paspoort op en gaan we nog effe wat foto's 'trekken' (ja zo zeggen ze dat hier in Vlaanderen) van Manneke Pis.

We vermaken ons prima hier en hebben al wat uitstapjes gemaakt met Bettina, zoals jullie kunnen zien op de foto's van Gent en natuurlijk het alom bekende Atomium. Die trouwens veel meer glimt dat dat je op foto's ziet...Of zouden ze hem gepoetst hebben vlak voordat wij langskwamen?

Verder weet ik welke tours ik waarschijnlijk (met nadruk op waarschijnlijk) ga doen. Zoals het nu lijkt ga ik aankomende zondag direkt opweg vanuit San Francisco naarrrrr Florida. Jawel helemaal crosscountry. Leuk...maar aan de andere kant ook iets waar ik best tegenop kijk. Je weet tenslotte niks van al die plaatsen... Maar we komen er wel uit!
Voor diegenen die geinteresseerd zijn. Het is de 3 weekse Southern Highlights tour, terug te vinden op www.suntrek.com.
Daarna blijf ik waarschijnlijk nog een aantal weken in Florida. Ook voor o.a. zo'n akelige Djoser tour met kids....'jippie'.....

Hoedanook.
Tot later!

Esther

• 12 Mei 2008 - 20:42

Edwin:

Hoi Esther,

Veel succes de komende tijd.

Vindt het leuk om je verhalen te lezen, en je avontuur te volgen.

Ben trouwens een aantal jaren geleden ook met Sun trex op vakantie geweest.
    Was de reis aan de west-kust . Rondje LA naar san Fransisco.

Groetjes,

Edwin

• 13 Mei 2008 - 10:34

Rixt:

vergeet de plantenspuit niet mee te nemen, kun je helpen blussen in Florida. Geintje. Veel plezier

• 16 Mei 2008 - 20:22

Leny:

Hallo Esther, fijn dat alles nog voorelkaar is gekomen.
    Leuke foto's van België.

Een hele fijn tijd in Amerika!

Groetjes Kees en Leny