Bijna, maar nog niet helemaal - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Esther Jong - WaarBenJij.nu Bijna, maar nog niet helemaal - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Bijna, maar nog niet helemaal

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

19 September 2004 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo daar,

Hier dan een laatste berichtje vanuit it Heitelân...ughe.
Ongelovelijk hoe snel de tijd vliegt. Nog maar 9 maanden terug besloten te gaan...et voila, nu nog maar 21 uurtjes voor ik vlieg.
Zaterdag eerst nog 'een gezellig samenzijn' gehad. Ik vond het erg gezellig en ook best moeilijk om afscheid te nemen van iedereen. Heb ook nog effe een rondje 'zuidwestfriesland' gedaan achterop bij me broerrr op de Harley (zie foto). Hij heb dat ding al 2,5 jaar en ik had nog nooit achterop gezeten, dus dat moest wel even 'heve'. Het was helemaal te gek natuurlijk, al waaide het stevig, zo van dat je wangen lekker alle kanten op 'flapperen'hehe.
Mensen, ik ga op reis!! Ik zal van de week wel effe verslag doen van mijn vliegtuig hoppen....

Oant kiekus!!

Esther

  • 20 September 2004 - 06:38

    Sietske:

    Nou meiske, binnen 12 uur ben jij in de lucht. We hopen dat je niet teveel last van turbulentie, vervelende passagiers en knieen hebt.
    Stoere foto van BJ en jou hoor! Dat er nog maar vele vanuit NZ mogen volgen.
    Goede reis en we hopen dat je zsm een internetcafe bezoekt. Big Hug...

  • 20 September 2004 - 10:52

    Anneke:

    Ha, die Es.
    Heb je een aardige vlucht gehad met nog wat beenruimte?
    Hier is het herfst met regen en wind, bij jou hopelijk beter weer.
    Het emailadres van Petra Kampstra is: pkampstra@sneek.nl dus zonder punt.
    Groetjes en tot mails

  • 21 September 2004 - 23:13

    Edwin:

    ik snap hoe je al fotos op de pagina kan hebben staan van Mt Ruapehu etc. Je bent net weg. Je zit toch nog in Auckland? Of niet?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 78230

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: