Terug naar het Noorden - Reisverslag uit Wanganui, Nieuw Zeeland van Esther Jong - WaarBenJij.nu Terug naar het Noorden - Reisverslag uit Wanganui, Nieuw Zeeland van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Terug naar het Noorden

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

28 Oktober 2004 | Nieuw Zeeland, Wanganui

Het word bijna vervelend....maar, ik verander weer van plannen.
Ik zit nu in Wanganui....en het is helemaal niks!!! Grote stad (nu was Welly ook groot maar dat was tenminste een gezellige stad) en saai en het hostel is vrijwel leeg, als in: geen gasten....

Dus we doen als volgt: Ik stap morgen (vrijdag 29 okt) op de bus naar Auckland, hier zitten een aantal bekenden van me. Dus het zal leuk zijn hen weer te zien. Dan gaan Micky en ik volgende week terug naar Paihia. Was ik eerder geweest, maar ga nu blijven tot het nieuwe jaar en dus op zoek naar werk daar of in die buurten.
Het is daar mooi, warm, klein en je hoeft dus geen kilometers te lopen wil je bij een supermarkt oid komen.

Het orginele plan was toch al om in Paihia kerst te vieren, maar ik ga nu gewoon wat eerder. Ik word een beetje moe van het reizen, zoals jullie vast wel kunnen begrijpen. Ben vandaag precies 5 weken onderweg...tijd om effe ergens te blijven kleven.

Maar eerst Auckland. Ik zit straks weer een paar dagen in het vertrouwde Base hostel! Paar ouwe bekenden zien en een biertje drinken. Ik kijk er nu al naar uit!

Ik houd jullie op de hoogte van mijn warrige plannen!!

Sweet as!!

Esther

  • 28 Oktober 2004 - 05:53

    Hans En Sietske:

    Kan je ook plaatsen uitzoeken met minder moeilijke namen??? Aukland is prima, dat kunnen we onthouden ;-)
    Have fun met je forum-buddy's enne... niet teveel bier drinken he??

  • 29 Oktober 2004 - 05:22

    Rixt:

    Je begint een echte eilandhopper te worden als ik dat zo lees. Veel plezier in Auckland.

  • 31 Oktober 2004 - 13:55

    Ilka Van Pinxteren:

    Heb nu ook eindelijk de vakantie geboekt naar Nieuw-Zeeland,maar dan met Djoser. We starten dan in Auckland(vertrek 20 januari). Als ik je verhalen lees en je foto's zie krijg ik er ook erg veel zin in. Groetjes

  • 03 November 2004 - 13:00

    Froukje Van Der Werf:

    ik kan het haast niet meer bijbenen met jou,settel je nu maar even hee? Groetjes.

  • 03 November 2004 - 14:21

    Marieke Hesselink:

    Hoi Esther,

    Wat een vraag! Of er op vrijdagmiddag een ambtenaar aan het werk is? Je kent ons toch!!!!

    Succes met je planning!

    Groetjes Marieke

  • 03 November 2004 - 14:35

    Froukje Vd Woude:

    Ik krijg ook al het heen en weer.
    Het blijft toch een avontuur, maar wel een heftig avontuur.
    Proost, bierrrrrrrrrtttttjjjjjjjjeee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 78229

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: