Change of plans...again - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Esther Jong - WaarBenJij.nu Change of plans...again - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Change of plans...again

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

21 Oktober 2004 | Nieuw Zeeland, Wellington

Okee,

Ik ben Wellington, en als niet stadsmens vind ik het aangenaam vertoeven. Maar.....
Micky en ik gaan toch ergens anders ons heil zoeken.
Zij wil graag terug naar Paihia (noord NZ) en ik wil graag naar Wanganui, een redelijk grote plaats noordelijk van Wellington.

Dus aanstaande dinsdag vertrekken we met een huurauto die verplaatst moet worden naar Auckland richting het noorden. Kost ons alleen benzine. Micky gooit mij er in Wanganui uit, en gaat verder naar Pahia.

Wat ons hier opvalt is hoe makkelijk alles toch geregeld kan worden. Je belt en het is " no worries, no problem". Geweldig!!!!
Dus, eerst nog een paar dagen in een ander hostel dichtbij een mooi park met geweldig!! uitzicht over de stad (we zitten nu in het centrum) en dan weer op avontuur.
De mensen zijn hier over het algemeen zo vriendelijk en behulpzaam. Het maakt het reizen echt tot een zeer relaxte bezigheid. Ik belde naar een hostel in Wanganui en de man/jongen (weet ik veel) was aardig en noemde mij direkt bij voornaam. Wat voor mij altijd als zeer aangenaam aandoet.

Het zijn zulke kleine dingen die je weer vertrouwen geeft in de keuzes en drastische veranderingen die je maakt. Het klinkt wat vaag maar ik hoop dat het wat duidelijk is wat ik bedoel.

Op weg dus naar Wanganiu waar ik serieus op zoek ga naar werk en lekker lang wil blijven.
Dat is het plan....dus....ughe........ik zeg al niks meer.

Trouwens, nieuwe foto's geplaats van Tongariro. Check it out!!!

Tot later!!

Esther

Ps, oja, ik heb het dus geweldig naar de zin!!!!!

  • 21 Oktober 2004 - 06:12

    Hans En Sietske:

    hoe was t ook al weer met keuzes maken? Als je maar geniet. Grtz

  • 21 Oktober 2004 - 10:37

    Rixt En Marius:

    Mooie foto's. Wij hebben binnenkort ook weer een up date, maar dan krijg je wel een berichtje op je e-mail. Veel plezier. geniet ervan.
    Groetjes Rixt en Marius

  • 22 Oktober 2004 - 10:53

    Marieke Hesselink:

    Ha die Esther,

    Het klinkt allemaal bijzonder goed. Heel wervelend.

    Veel plezier!

    Groetjes Marieke

  • 23 Oktober 2004 - 11:43

    Marijn:

    he Esther,

    Blij te horen dat het je het zo naar je zin hebt! Geniet ervan!

    groetjes Marijn

  • 24 Oktober 2004 - 09:07

    GOlumbus:

    Wat had ik nou gezegd: geen Tongariro en RB. Gelukkig was ik die week zelf ook op vakantie (mooie blauwe m-zee). Maar goed, ik kan daar niet tegenop. Veel plezier verder in het land van de grote witte wolk.

    Groeten van Frank uit A'dam

  • 24 Oktober 2004 - 19:06

    Kees En Leny:

    HAllo Esther,
    Ik heb weer even zitten genieten van je verhalen en je foto's.
    Wat een fantastische reis
    maak je. Maar als ik het goed begrijp wordt het nu een beetje serieus????????
    Werk zoeken......... Nu ik ben benieuwd. In ieder geval heel veel succes.
    Veel plezier en
    groetjes van ons uit Beetsterzwaag

  • 25 Oktober 2004 - 12:12

    Marian Abma:

    He Esther,
    Leuke verhalen en mooie foto's. Geniet er maar lekker van! Voor mij is het gewone leven weer begonnen: weer aan 't werk...dus ben ik nu best wel jaloers op je. Hier gaat alles verder goed. Max groeit als kool. Ik zal proberen straks eens wat foto's te sturen. Oja, ook al had ik nog niet eerder een reactie geplaatst, ik lees je avonturen wel altijd hoor! Het is net als een soapserie, je moet steeds weer even kijken.
    Nou, volgens mij is dit een beetje een uit de hand gelopen reactie....kan volgende keer beter een mailtje sturen.

    groeten Marian (en de rest)

  • 03 November 2004 - 14:31

    Froukje Vd Woude:

    Esther,
    Wat is het er toch prachtig!
    De reutel,
    Froukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 78480

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: