Vanuit Nieuw Zeeland....: - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Esther Jong - WaarBenJij.nu Vanuit Nieuw Zeeland....: - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Vanuit Nieuw Zeeland....:

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

25 December 2004 | Nieuw Zeeland, Paihia

Iedereen een goede kerst en een geweldig nieuwjaar toegewenst!!!!!!!!!!!!!

Heb ook wat foto's geplaatst van ons huis en huisgenoten (waaronder de kat ;-)

O, Rixt? Mijn verjaardag is inderdaad op 29 december (goed onthouden Hessel, I'm impressed!!...en pas je goed op m'n broertje????!!!)

• 25 December 2004 - 13:07

Hessel:

Voor jou hetzelfde Esther en alvast de beste wensen voor 2005. Ik zal morgen 2e kerstdag even met Bert-Jan op stap! Ook alvast gefeliciteerd van je verjaardag, 29 december of in die buurt.

Oant sjen,
    Hessel en Judith

• 25 December 2004 - 13:08

van = met

• 26 December 2004 - 17:28

Rixt En Marius:

Veel succes in het nieuwe jaar en ik zou zeggen, go for it girl! Wij zitten momenteel in Nederland te "bibberen"" ha ha. O ja stomme vraag wanneer ben je ook al weer jarig?
    groetjes Rixt en Marius

• 27 December 2004 - 14:28

Fvan Der Werf:

alle goeds voor het nieuwe jaar,en ik ben blij dat je niet in Thailand zit of in een van die andere landen.van harte gefeliciteerd met je verjaardag,29 dec.Groetjes.

• 27 December 2004 - 19:57

HESSEL:

Broertje ??? BROER Esther !!! Ik zal goed op hem passen, het komt allemaal goed. Geniet van je wereldreis!!! Tot later.

• 28 December 2004 - 23:00

Kees En Leny:

Hallo Esther
    Hartelijke gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een gezellige dag van in het verre NZ. Het was hier even winter. Vanmorgen sneeuwde het. Prachtig gezicht. Kees heeft nog een paar foto's gemaakt.
    Inmiddels dooit het alweer. Dus geen Elfstedentocht. Veel plezier verder. Groetjes Kees en Leny

• 29 December 2004 - 09:54

Herma Ludema:

Esther van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je vanuit Sneek een hele fijne verjaardag en een goed uiteinde toe!

Groetjes, Herma

• 30 December 2004 - 09:30

Otto:

De allerbeste wensen voor 2005 meid, maak er een onvergetelijk jaar van!!
    Groetjes Otto x

• 30 December 2004 - 09:30

Otto:

De allerbeste wensen voor 2005 meid, maak er een onvergetelijk jaar van!!
    Groetjes Otto x

• 31 December 2004 - 15:18

Kenneth:

sorry es vergeten stom stom stom maar toch gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk een heeeeeeeel gelukkig nieuwjaar
    een knuffel
    kenneth

• 31 December 2004 - 17:55

Fam. H.J.Hamer:

Van harte en een heel voorspoedig 2005! Take care!

cu sometimes/somewhere....

• 01 Januari 2005 - 20:15

Hessel:

He Esther Folle Lok en Seine foar 2005......

• 04 Januari 2005 - 09:00

Kris:

Hoi Esther, had je m'n oude adres verwijderd, maar niet mijn nieuwe erbij gezet. Zo blijf ik natuurlijk verstoken van je updates.
    Ook veel LOK & SEINE voor jou. Zal binnenkort weer een update plaatsen.

>-HUG-< Kris