Aan het werk - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu Aan het werk - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Aan het werk

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

16 Mei 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nou,

Alles gehaald!! De busrijtest ging van een lijen dakje...voor mij. Sandra, van mijn trainingsgroep, is helaas 2 keer gezakt....;-(. Ze heeft nu no 1 kans, anders moet ze maanden wachten...fingers crossed!!

Hoedanook. Donderdag (10 mei) geslaagd, vrijdag m'n bus gekregen en dus schoongemaakt enzo.
Eindelijk niet meer in een tent slapen!!

Zaterdag moest ik de bus naar Los Angeles rijden want daar begon de California Discovery tour... Dat was interessant....8 uur gereden, recht toe recht aan. I luuuuve Cruise Control!!!

Dus zondag m'n groep opgepikt bij het hotel, 2 duitse, 2 poolse 1 koreaanse meisjes, en 1 zweedse jongen. Ze zijn superaardig. Ik heb direkt maar verteld dat het m'n allereerste trek was, ze waren erg begripvol!!! Ik ben al een aantal keren de verkeerde kant op gereden maar dat mag de pret niet drukken. We zijn eerst naar San Diego gegaan, de volgende dag naar Joshua Tree park,
En nu zitten we dus in Grand Canyon. Ik ga direkt wat pizza's halen en die gaan we lekker op de rand van de Grand Canyon opeten....
Wie kan dat nou zeggen???? Haha!!

Zaterdag ben ik terug in San Fran, ik heb dan weer een weekje vrij (zoals het nu lijkt maar dat kan zomaar veranderen...)

Ik geniet met volle teugen en als ik het wat meer in de vingers heb wordt het alleen nog maar leuker!!!
Ik heb al een nacht op de roofrack (imperial) geslapen, onder de sterren, ik in m'n slaapzakje..... Wat wil een mens nog meer....

Tot zover, ik moet die pizza's bestellen anders ben ik te laat terug in het park.

Laters!!!!

Esther

  • 16 Mei 2007 - 06:27

    Anneke :

    Es,
    Geweldig dat je het zo naar je zin hebt. Hoe warm is het daar? Hier is het weer huilen met de pet op. Doe de groeten aan de Grizzly's of zitten die daar niet?
    Groetjes uit Snits

  • 16 Mei 2007 - 10:40

    Gert-Jan En Marten:

    Hoi, Hoi,

    Veel succes gewenst van de oud-collega's FD.

    Groetjes, Gert-Jan

  • 16 Mei 2007 - 11:04

    Gert-Jan En Marten:

    Hoi, Hoi,

    Veel succes gewenst van de oud-collega's FD.

    Groetjes, Gert-Jan

  • 16 Mei 2007 - 11:47

    Fam. H.J. Hamer:

    Van harte gefeliciteerd met het behaalde succes!
    Knap gedaan hoor. Petje af!
    Good luck!

  • 16 Mei 2007 - 16:23

    Sietske:

    U go girrrrl! hartstikke goed. heb je al tijd gehad om foto's te maken??

  • 17 Mei 2007 - 11:30

    Freya:

    Tjong!!!! Dus...al druk aan het werk?? Goed hoor! Ben benieuwd, vertel je even hoe t met je eerste groep is verlopen??
    'Vond' tussen je foto's ook nog een aantal van NZ...au au au....
    He, dikke kus, Freya.

  • 18 Mei 2007 - 09:57

    Waling:

    Fantastisch, dat je het zo naar je zin hebt. Ik vind het interessant om het te lezen.
    En als ik het lees, dan kan het alleen nog maar leuker worden voor jou.
    Heel veel plezier en gezondheid.

    Waling

  • 21 Mei 2007 - 18:40

    Redcup:

    die reis klinkt erg bekend voor mij heb ik die ook niet eens gedaan????
    ben je in oktober i orlando??
    dan ben ik ook weer eens in hetland.
    groetjes rutger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 78513

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: