Over beren en walvissen - Reisverslag uit Santa Rosa, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu Over beren en walvissen - Reisverslag uit Santa Rosa, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Over beren en walvissen

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

12 Juni 2007 | Verenigde Staten, Santa Rosa

Okeeee,

Daar was ik dan weer.
Net terug van een 2 weker, campingtour in Cali, Arizona en Nevada.
12 mensen in de groep
Ging een stuk beter alweer als de eerste (duh) maar nog steeds aan het leren hoor!

In Yosemite (voor het eerst daar!!) eindelijk upclose een beer gezien, was aan het eten in een weilandje.
Verdere hoogtepunten waren een (bijna gratis) helicopter vlucht in Grand Canyon en een geweldige whalewatch aan de Pasific Coast. 3 walvissen die 2 uur lang bij onze boot rondzwommen.

Ik rijd constant tussen LA en San Fran, en dat is een klooote weg..zal ik je vertellen. Arnie mag daar best eens wat aan doen vind ik...En dan ook nog 8 uur.....brrrrr
Deze week effe vrij, dus bus gewassen en m'n materiaal gechecked. Ik heb ook shuttledienst, wat inhoud dat ik de trekleiders en trainees op de camping heen en weer rijd tussen Petaluma (camping) en Santa Rosa. Maar ik heb wel lekker m'n bus tot m'n beschikking wat anders niet het geval zou zijn.

Zondag begint weer een tour van een week, San Fran-LA en daarna een 2 weker LA-LA, ben dus effe weg hier.
Ik geniet, hoewel sommige dingen dus echt wel pittig zijn. Kop erbij!! En ik ben nogal een dromer ....hihi...

Maar goed, al doende leert men.
Er is zoveel te vertellen and so little time.
Over 20 minuten " naar huis" en deze week campings reserveren en boeken lezen over de gebieden waar ik heen ga.

Hoop dat daar alles goed is, ik hoorde al dat het weer erg z'n best doet daar.
Ongelovelijk dat ik alweer 2 maanden hier ben.

Heeeel veel liefs
Esther

• 12 Juni 2007 - 05:35

Sietske:

Hee Esther, lekker om te lezen dat je t naar je zin hebt. en idd, al doende leert men. Hoest met je foto-toestel??? enne, denk maar dat arnie geen geld over heeft voor zo;n lang stuk weg op te knappen.... ;)
    geniet maar lekker van alle avonturen en hou ons op de hoogte!

• 12 Juni 2007 - 08:45

Otto:

JIj zit wat gezellig te eten met beren en ligt lekker te spartelen met drie walvisjes enne vliegt wat boven de Grand Canyon...enzenzenz........zucht.... ENNE IKKE MAAR KEIHARD WERKEN HIER IN SNITSSSS ;-))
    hihi, lekker genieten meid, gaat goed zo te horen. Keep up the good work!!!
    See you laterrrr.......

• 15 Juni 2007 - 06:10

Rixt:

Hoi Esther,

Mooie foto's zeg. Blij dat je het naar je zin hebt daar likt me nogal een cultuurshock.

groetjes