Wireless!! - Reisverslag uit Petaluma, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu Wireless!! - Reisverslag uit Petaluma, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Wireless!!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

16 Juni 2007 | Verenigde Staten, Petaluma

Jawel,

Ik heb een laptop gekocht!
Nu kan ik overal waar wireless internet is internetten. Geweldig!
En eindelijk m'n foto's downloaden (als m'n gloednieuwe cardreader tenminste werkt)

Nu kan ik jullie ook wat regelmatiger op de hoogte houden. Da's nu helemaal handig want ik ga zo'n 6 weken druk druk druk wezen. Eerste 2 suntrek tours en dan 3 weken met nederlanders (Djosertours) op weg...Dat kan nog interessant worden...hehe.

Anyhoo, ik ga nu effe m'n foto's proberen te uploaden.

Groetjes
Esther

  • 16 Juni 2007 - 06:14

    Sietske:

    nou dat is goed nieuws! ben benieuwd naar je foto's en updates. hier alles goed, mail volgt. knuffels!

  • 16 Juni 2007 - 16:06

    Fam. H.J. Hamer:

    Heel goed Esther!
    'Now you're talking!'
    All the best!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 78526

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: