Evil Eekhoorn - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu Evil Eekhoorn - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Evil Eekhoorn

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

29 Juni 2007 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Hoi allemaal,

Vanuit een zonnig en warm Grand Canyon: Greetings
Ik ben ondertussen met m'n 2 weker bezig vanuit LA. De laatste tour van een week was erg geslaagd, de hele groep heeft een superweek gehad. Dit hebben ze mij goed laten blijken door superlieve dingen in m'n groepsdagboek te schrijven.

Momenteel heb ik een groep van 2, jawel 2 mensen. 2 Zwitsersen. Wat een beetje raar is maar ook erg gemakkelijk aangezien beslissingen nu supersnel gemaakt kunnen worden en ik ook soepeler met m'n tijdschema's kan omgaan.

Het is hier de afgelopen dagen superheet geweest. Alleen snachts in de Grand Canyon koelt het aanzienlijk af, maar verder, warm warm warm.

Morgen Las Vegas, waar het van de week nog boven de 50!!!! graden was, gelukkig blijft het kwik dit weekend maar zo rond de 42 steken......ughe....dus....
Maar dat mag de pret niet drukken, de dames are excited en dus ik ook. We gaan gezellig stappen (ja dat kan ik best wel!!!) en zaterdag zijn er wat andere trekleiders in town, wat altijd weer leuk is.
Over een weekje een paar dagen 'back home' in Petaluma en dan op weg met m'n Dutchies, ik ben benieuwd!!

Oja, het Evil Eekhoorn verhaal.
Ik zit daar vanmiddag op de camping, relaxed in m'n comfortabele camping stoel, m'n voeten op de picknick bank (nou lijkt het of ik dus niet werk voor m'n geld, maar dat doe ik dus heus wel....). Komt daar niet een vette eekhoorn aanhobbelen (ik had een zakje met biscuits naast me op de stoel, die beesten ruiken dat van verre natuurlijk) en hoppa springt daar naast m'n voeten op de bank.
"Hallo"...
Wat doet dat beest, ruikt aan m'n voeten (zou ik niet doen....jagh, maar het was al te laat) en jats, hij bijt me in de tenen......
Jawel!!! Nou vraag ik je.
Dus daar ben ik niet van gediend, dat beest wegjagen. Gaattie niet vrolijk onder m'n auto zitten, springt omhoog in de bodem van m'n auto, flop zittie op m'n voorband...
Ik ga straks nog maar es m'n remleidingen checken...je weet het nooit...
Tot zover mijn Evil Eekhoorn relaas.

Uw trouwe reporter from the Good Old U S of A.
Esther

  • 29 Juni 2007 - 07:51

    Sietske:

    Goh wat een rare eekhoorns daar!in Florida poseren ze gewoon voor je....
    over dat ie beet: misschien had ie trek in tenenkaas??? :D:D:D
    check jij je remleidingen enzo maar goed, je weet t nooit ;)

    succes met t sturen van je mega-groep enne, niet te veel gokken he??

    tot de volgende update, uw brave ziekenhuis-werkneemster die nooooooit prive-mail leest en beantwoord op het werk ;)

  • 30 Juni 2007 - 08:25

    Sybille Switzerland:

    hello esther
    how are you?
    the picture looks good, sounds you have fun in usa.
    love
    sybille

  • 02 Juli 2007 - 15:36

    IZY From Ljouwert:

    Poeh hé, wat een hitte. Heeft jouw bussie geen airco? Anders kun je in je spaarzame vrije tijd maar beter gaan ijsberen, dan bijten de eekhoorntjes ook niet. By the way, bij ons is alles o.k.

  • 19 Juli 2007 - 08:56

    Wim En Joke:

    Je heb ik ieder geval veel beter weer dan wij en het klinkt allemaal heel goed. Word toch ook wel nieuwsgierig naar de USA, dus wie weet! Wat een alien zeg die Eekhoorn, zou zeker je remleidingen en de rest van je auto checken voordat je de Canyon in rijdt. Erg leuk om te weten dat het je goed gaat! Veel plezier, groetjes en tot mails............

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 78526

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: