Zijn toch weer die Hollanders - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu Zijn toch weer die Hollanders - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Zijn toch weer die Hollanders

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

26 Juli 2007 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Hallo!

Nou, na 2 weken met een gezellige groep nederlanders te hebben getourd, met 1 bus, ben ik nu onderweg met een collega, Brianna en 26 nederlanders...
Ik 13, zij 13.

Helaas, al vanaf het vertrek doet de groep van Brianna ontzettend moeilijk. OVeral commentaar op, niks is goed, en dan zitten er nog 2 dokters bij ook...

Wat kunnen lui toch ongelovelijk zeiken, en als ze nou ook eens ophielden met vergelijkingen trekken met Nederland....Joehoeoeoe, dit is de VS, dat is nu eenmaal anders.

Waarom zijn we zolang in San francisco gebleven (nou dat staat in de brochure) waarom duurt de rit zolang?? (tja, amerikaanse afstanden) waarom zitten we zo lang in de bus? (wacht maar tot we 500 km op een dag moeten rijden)


Het schijnt moeilijk te zijn om zaken te nemen zoals ze zijn. En vooral er op doorhameren schijnt erg goed te werken...>NOT!!
Ik ben zelf best van het sarcasme, maar deze lui zijn het toppunt. Blijf in godsnaam in nederland en boek geen camping tour!!!

Okee, tot zover. Mijn eerste ervaring met een vervelende groep.
Hopelijk voorlopig geen nederlanders meer....

Gelukkig zijn de andere 13 wel leuk, en ze hebben ook al aardig genoeg van de houding van de 'slechte groep', want optijd komen...kunnen ze ook al niet...


Nou, ik laat jullie nog wel weten hoe dit afloopt.

Esther

  • 26 Juli 2007 - 21:46

    Sietske:

    ach meis, rotte appelen heb je in alle nationaliteiten hoor! wel jammer, want dit is dus niet zo'n leuke tour. maar on the bright side: ook aan deze tour komt een einde :) veel succes nog met de rest van deze tour enne, wat er ook gebeurd: altijd blijven lachen :D:D:D

  • 27 Juli 2007 - 06:36

    Otto:

    Aanpakkuh die lui!! laat ze klauteren met handen en voeten, zodat ze te moe zijn om te zeiken, hihi... Sterkte meid :-P

    Groetjes uit Sneek.....

    ps. mn laatste dagje, dan lekker 4 weekjes vrij, YEHHHH.... Doegie..

  • 27 Juli 2007 - 07:11

    Kristian:

    Groeten uit Amsterdam.

  • 27 Juli 2007 - 07:41

    Freya:

    Pffff.....zijn ze op vakantie, zijn ze nog aant zeiken. GET A LIFE. Niks van aan trekken, goed doe je het dan toch nooit.

    Nog heeeeel veeeeeel plezier daar meid, zal je snel effe mailen, heb ook weer reisplannen....jaja....kom er nooit meer vanaf, maar daar weet jij alles van:-)

  • 12 Augustus 2007 - 20:04

    Marian Abma:

    Ein-du-luk weer es een berichtje van mij...maar ja je weet hoe slecht ik daar in ben. Zo te lezen is het 1 groot avontuur daar, super. Alleen nu dus even wat vervelende lui...altijd weer die nederlanders, tis wat, moeten altijd wat te zeuren hebben. Niks van aantrekken, maar ja verpest de sfeer wel natuurlijk. Nou, nog heel veel plezier daar en ik zal eens even wat vaker me melden. Heb net een supergezellige sneekweek overleefd, deed me denken aan de good old times...da's lang geleden!

    Dikke tuut Marian.

  • 13 Augustus 2007 - 06:17

    Waling:

    Lieve Esther,
    ik zou ze meenemen naar de rimboe, daar loslaten. Jullie met de bus terug en zij zien maar hoe ze ooit weer in Nederland komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 78475

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: