Weer 'gewoon' op trek - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu Weer 'gewoon' op trek - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Weer 'gewoon' op trek

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

24 September 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi!

Nou de motortour is voorbij. Helaas, helaas.
Het was een geweldige leuke groep, ik ga ze missen. Gelukkig heb ik een heel stel mailadressen en een aantal uitnodigingen om mensen in Engeland te komen opzoeken, altijd leuk!

Ben nu op een 1 weekse tour met 2 duitse en 2 franse meisjes. Lijken tot nu toe erg aardig en enthousiast. Dit is een hoteltour, dus ik kan even afkicken nog van de 2 weken van luxe hotels op route 66.
Daarna nog 2, 1 weekse campingtours en dan zijn we ondertussen 13 oktober. Geen idee of er daarna nog wat komt, maar dat zien we dan wel weer. Ik verwacht het eigenlijk niet, dus dan heb ik nog zo'n 2 weken 'vakantie'.
Ongelovelijk hoe de tijd is omgevlogen. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik in april in het trainingskamp zat.
Maar goed, tijd om weer even thuis om het hoekje te kijken ;-)

Er zijn alweer verscheidene plannen om weer effe buiten Nederland te kijken. Weekje Dublin met m'n zwagerin en er zijn vage plannen van mij en Karen, een andere trekleider om een aantal dagen naar Engeland te gaan. Aangezien we daar allebei vrienden en vage kennissen hebben :-)
Ze komt waarschijnlijk eerst op m'n verjaardag in december en dan begin januari op naar Engeland!

Oh, en dan nog effe dit. Ik ben door Jessica, personeelsmanager op wervings-pad gestuurd. Suntrek heeft volgend jaar meer Nederlandse trekleiders nodig, ivm met de Djoser tours. Dus als men zin heeft, of als men vrienden, familie, vage kennissen heeft die dit werk misschien wel trekt, kent; laat ze naar www.suntrek.com - 'about us' link gaan. Ze willen tenminste 10 nederlanders zien te vinden.
Dus zegt het voort, zegt het voort!!!!

• 24 September 2007 - 18:44

Sietske:

Hee Esther, je hebt t toch maar zwaar met al die hotel-overnachtingen ;)
    Fijn dat je t zo naar je zin hebt, geniet er nog maar even lekker van!

• 25 September 2007 - 13:31

Waling:

Ik zie jou dus definitief niet op mijn borreluurtje in de stamkroeg op donderdag 4 oktober. Helaas.
    Heel veel plezier nog en veel gezondheid voor de toekomst.
    Overmorgen, donderdag 27 september, is mijn laatste werkdag.

• 26 September 2007 - 23:02

Marijn:

He Esther,

Klinkt goed allemaal! Geniet nog ff van de laatste paar weekjes! Ik zit momenteel in Peru, ook erg mooi! Mis je de lama´s al of helemaal niet??

Groetjes marijn