Last tour - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu Last tour - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Last tour

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

08 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heui!

Nou, het is dan bijna zover, het einde van het seizoen.
Ik ben op weg met m'n laatste groep, 1 Zuidafrikaanse, 1 Japanse en 4 Equadorianen... Jawel, gelukkig een superleuke groep!!

Nog effe en dan moet ik de bus wassen, waxen en achterlaten. M'n campingspul opruimen en naar huis....

Maarrrr. voordat ik het vliegtuig pak naar Amsterdam.....:

NEW YORK BABY!!!

Jawel, ik ga 6 dagen naar New York!! David, eentje van de Harley groep heeft me zijn appartement aangeboden (tja, die heeft 2 appartementen, 1 in New York (staat nu leeg) en 1 in Minneapolis, waar ie nu is) en ik hoef dus geen hotel te betalen!! Hoe gaaf is dat??? Dat dacht ik. Dus 6 dagen New York, ik heb er zin innn!!! Ik ga o.a. ook naar een Bonjovi concert vlakbij in Newark New Jersey... Whoohooo!!!!! Mooie uitsmijter voor 6 maanden USA dacht ik zo.

Okee, ik ben weer gekalmeerd, ik zal naar m'n mensen want die mutte helicoptervliegen....

Tot latersss!!

Whoohoooo

Esther

• 08 Oktober 2007 - 20:39

Sietske:

nou das behoorlijk cool, om maar niet te spreken over: goed geregeld. geniet nog ff lekker van je laatste tour en je vakantie en dan zie ik je gauw weer!!!

• 09 Oktober 2007 - 08:10

Fam. H.J. Hamer:

Geweldig dat je dit grote avontuur tot een goed einde hebt gebracht. Chapeau!
    Het toeval wil dat Linda week 42 ook in NY zit met een aantal dames van onze familie. Toch wel even wat anders dan camping Wulp met een skippybal.
    Alvast veel plezier en een goede thuisreis gewenst.

Groeten van alle Hamertjes.

• 19 Oktober 2007 - 15:35

Marian Abma:

He Es,

Nou, ik heb weer even bijgelezen hoor. Klinkt allemaal erg goed. Dus het loopt bijna allemaal weer teneinde...Wat gaat de tijd snel he als je het leuk hebt. Veel plezier nog in NY! Nog even genieten!!!

Liefs Marian.

• 08 Februari 2008 - 13:00

Valerie:

Grappig :)
    Ik zoek via waarbenjij.nu naar mensen die met Suntrek reizen.
    Vind ik dan gewoon een trekleader die dan nog eens van Bon Jovi houdt erbij!!! GAAF!
    Ik heb in 2006 de Southwest-tour gedaan met Suntrek en dit jaar doe ik de Sunshine Trail in juli.
    Kijk er erg naar uit...
    Maar eerst ... ja, wat had je gedacht?;) 2 Bon Jovi-concerten in juni (Brussel en Londen).

Ooit sunshine trail gedaan???

• 08 Februari 2008 - 13:00

Valerie:

Mss handig als je iets wil antwoorden :)

valleke_84@hotmail.com