Laatste loodjes - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nou,

Dat was het dan voor dit jaar. Ik ben voor de laatste keer in Santa Rosa om de rest van m'n bagage op te halen.

Net terug uit een regenachtig New York City, helaas...
Maar het was leuk en het appartement was mooi. Heb je touristy dingen gedaan.
Bon Jovi was geweldig! Zelfs 'op leeftijd' blijven ze goed.

Vanavond gaan we (Sandra en nog een aantal trekleaders) naar San Francisco. Sandra en ik hebben daar een hotel geboekt voor 2 nachten. We vliegen allebei op donderdag.
Ja, 1 november vertrekt mijn British Airways richting Amsterdam. Ik hoop vrijdagavond aan tekomen.

De tijd vliegt, een dooddoener maar zooo waar. Ongelovelijk dat ik 6,5 maand weg ben geweest. Maar ik heb best zin om weer naar huis...voor een paar maanden ;-)
Volgend jaar april vertrek ik weer richting California voor een nieuw seizoen!

Dus, voor de laatste keer vanuit de US of A.
Bedankt voor alle leuke berichtjes, vind ik super om te lezen.
Ik zie jullie aan de andere kant van de grote vijver!!

Groetjes
Esther

• 31 Oktober 2007 - 09:04

Sietske:

Geniet maar van je laatste dagje. Alvast goede vlucht en tot gauw!

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS