Gehaald - Reisverslag uit Santa Rosa, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu Gehaald - Reisverslag uit Santa Rosa, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Gehaald

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

09 Mei 2007 | Verenigde Staten, Santa Rosa

Okee, alle schriftelijke testen gehaald en nu ook de personenauto rijtest.
7 minuten rondjes gereden, ik hoefde niks speciaals te doen, we hebben alleen maar over Alaska en Suntrek gepraat..
Geef mij zon rijtest elke dag!!!
Hahahaha!!

Okee, morgen waarschijnlijk de allerlaatste test voor de bus. Als ik die haal ga ik dit weekend al een trek leiden....iiii
Spannend hoor
Ik heb er wel zin in maar ben best nerveus ook...
Maar het gaat goedkomen!!!
Hiervoor ben ik tenslotte naar Amerika gegaan.

Let the good times role!!!!!!!!!!!!

Liefs
Esther

• 09 Mei 2007 - 19:46

Sietske:

Hee Esther! goed bezig meiske! zet m op en ik ben heel benieuwd naar je erste ervaringen als trekleader :) plaats maar gauw een verslag. we mailen gauw weer! (})

• 09 Mei 2007 - 20:59

Sietske:

• 10 Mei 2007 - 06:28

Rixt:

He wereldreiziger! Zo te zien heb je eindelijk gevonden wat je wilt doen. Succes met de rij test.
    groetjes Rixt

• 10 Mei 2007 - 07:27

IZY From Ljouwert:

OK dan, je gaat met die bus vast niet zo'n ravage aanrichten als die tornado's deze week hebben gedaan, dus alles komt goed.
    Keep them rolling.

• 12 Juni 2007 - 08:50

Martha Venema:

Ha die Esther, long time no seeying, ligt aan mij ik ben ziek geweest.
    Gaat nu goed. Marre gaat goed met jou he!
    Als jij de reisleidster bent wil ik ten alle tijden met jou mee, rustig en vertrouwd, ha ha zet um op tut mart