Waar blijft de hagelslag??? - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu Waar blijft de hagelslag??? - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Esther Jong - WaarBenJij.nu

Waar blijft de hagelslag???

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

14 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo dan

Nou na 2 weken van zeikerige hollanders, nu een groep ouderwets gezellige hollanders. Hollanders zoals Hollanders horen te zijn :-)

Ik ben nu weer alleen op weg, 13 nederlanders, 1 familie van 4, een stel en 7 solo reizigers. Iedereen kan het goed met elkaar vinden. Wat een verschil met de vorige groep. Waar ik het trouwens gewoon niet meer over wil hebben.

Deze groep is relaxed, behulpzaam, zijn overal voor in. Ik heb ze ondertussen geboekt voor een Navajo overnachting in Monument Valley en allemaal willen ze in een helicopter over de Grand Canyon. Waren ze allemaal maar zo...

Verder gaat het me hier bijzonder goed. Ik heb me nog nooit zo thuisgevoeld, ook niet in Nieuw Zeeland.
Helaas misschien voor de thuisblijvers ;-( maar ik ben bang dat ik m'n plekje wel heb gevonden.
Dat werd ook wel eens tijd zegmaar.
Nog effe en dan loopt het hoogseizoen weer af. Als het even kan ga ik met een collega nog even genieten van de vrije tijd voordat we vertrekken. Een aantal weken ergens in de middle of nowhere in Utah.
Ik heb er nu al zin.

Maar eerst nog wat tours doen. Hopelijk geeft de bazin mij hierna niet nog een Djosergroep, hoewel deze groep dus reuze meevalt heb ik toch meer zin in wat internationale Suntrek tours.

We wachten af. In ieder geval ben ik tot eind augustus onder de pannen met deze hollanders.

Tot laters

  • 14 Augustus 2007 - 20:29

    Sietske:

    nou fijn dat je vertrouwen in reizende Hollanders toch weer wat hersteld is! met leuke mensen is t toch een stuk leuker optrekken.
    veel succes en tot de volgende update (hopenlijk laat die niet weer zo lang op zich wachten ;-) )
    have fun!!!

  • 16 Augustus 2007 - 10:21

    Fam. H.J. Hamer:

    Fijn dat het zo goed met je gaat. Ook van jouw ouders horen we positieve berichten. Veel plezier en wie weet, ooit tot ziens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Hoi, Leuk dat je langskomt op mijn site. Ben al aardig wat onderweg geweest. Nu net een jaar terug in Nederland na avonturen in de UK en Costa Rica. Nu midden in voorbereidingen voor emigratie naar de VS

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 78238

Voorgaande reizen:

12 April 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

01 April 2009 - 30 November -0001

Leven in Noord Ierland

26 April 2010 - 30 November -0001

Leven in Glasgow

13 November 2012 - 30 November -0001

TEFL in Costa Rica

23 April 2014 - 30 November -0001

Emigratie USA

Landen bezocht: